KOM WERKEN BIJ URETEK

Terug naar de vacatures

Een succesvolle balans tussen privé en werk?

URETEK ZOEKT TWEE

PARTTIME CUSTOMER SERVICE MEDEWERKERS

Hoeveel beschikbare uren je ook hebt, bij URETEK krijg je de flexibiliteit om de balans tussen werk en privé gezond te houden. Je werkt in een familiebedrijf met korte lijnen en een open cultuur. De verkoopbinnendienst behandelt alle inkomende aanvragen uit de Benelux, waarbij alle klanten gebeld worden met een advies. Als je Frans spreekt is dat mooi meegenomen, maar het is niet essentieel. Aarzel dus niet om te solliciteren en sluit je aan bij ons dynamische team. Meer informatie: app dan met Jochum Jarigsma, 06 26088604

OVER URETEK

URETEK loopt al sinds 1983 voorop met injectietechnologie voor vloerliften en funderingsherstel

Het succesverhaal van URETEK begint in 1983, wanneer in Finland een revolutionaire methode ontwikkeld wordt voor het liften van verzakte betonplaten: een injectietechnologie met expansieve geopolymeer.

Het systeem van Finse origine was even opzienbarend als origineel: met behulp van een injectiepistool werden twee verschillende componenten onder de verzakte vloer gespoten. De componenten vormden daar een zeer krachtig expanderend hars dat zelfs zwaar belaste vloeren met groot gemak en ook nog bijzonder nauwkeurig wist te corrigeren.

Deze technologie biedt tal van voordelen en bleef dan ook niet onopgemerkt. Inmiddels wordt onze injectietechnologie wereldwijd in meer dan 50 landen toegepast. Rond 1991 werden ook URETEK vestigingen geopend in België, Nederland en Luxemburg. Al die jaren is er door deze zelfstandige vestigingen nauw samengewerkt. In 2016 heeft dit geleid tot het bundelen van de krachten in één krachtige organisatie: URETEK Benelux.

WERKEN BIJ URETEK IS:

  • werken bij een fijn, internationaal familiebedrijf met leuke collega’s
  • de ruimte om te groeien en bij te leren
  • afwisselend, met iedere dag nieuwe projecten in Nederland, België en Luxemburg

WAT VRAGEN WE VAN JOU?

Als informeel bedrijf dat staat voor zijn vak, in een wereld die continu verandert, zijn we op zoek naar mensen met ambitie en passie voor hun werk.

JIJ:

  • verwerkt alle aanvragen – via mail, telefoon en website – in ons ERP (AFAS) en houdt de status van de lopende projecten bij;
  • beoordeelt of de URETEK-methoden geschikt zijn voor de aangevraagde projecten;
  • geeft je klanten (bedrijven en particulieren) telefonisch advies en maakt afspraken voor onze technisch adviseurs in de Benelux;
  • plant voor deze afspraken efficiënte routes en houdt meteen rekening met het verkeer, eventuele overnachtingen en het tijdstip waarop onze adviseurs graag weer thuis willen zijn;
  • beheert diverse algemene mailboxen, zorgt voor vastlegging en tijdige opvolging.

FUNCTIE EISEN:

  • je beheerst de Nederlandse taal;
    kennis van de Franse en Duitse taal is een pré;
  • je hebt minimaal een diploma MBO;
  • je hebt bij voorkeur werkervaring in de bouw;
  • je hebt passie voor techniek;
  • je beschikt over commercieel inzicht en adviesvaardigheden;
  • kennis van ERP systemen en MS-Office is gewenst;
  • je woont op redelijke afstand van Lelystad.

SOLLICITEREN:

Stuur je motivatiebrief en cv naar jean.keulers@uretek.nl o.v.v. vacature parttime kantoormedewerker

Wil je eerst meer informatie app dan met Jochum Jarigsma, 06 26088604

Terug naar de vacatures